WAT IS EEN VA?

Wat is een virtueel assistent (VA)?

ICOON COMMUNICATIEEen VA is een specialist op afstand die ervoor zorgt dat jij als ondernemer kan doen waar je goed in bent. Een VA neemt je allerlei zaken uit handen waardoor jij weer tijd en ruimte krijgt om je te richten op het leveren van jouw diensten. Datgene waar jouw hart ligt en waar je blij van wordt. Als jouw VA neem ik operationele, alledaagse taken, jouw online marketing en communicatie, of juist specifieke projecten uit handen en voer het werk ook daadwerkelijk uit.

Jij krijgt meer tijd
Met als doel jou als zelfstandig ondernemer te ontzorgen zodat jij geen tijd meer kwijt bent aan taken waar jij eigenlijk geen tijd voor hebt of @JOANDEVUIJST.NL die jij liever niet doet.

Virtueel werken betekent op afstand online werken. Als VA werk ik in de cloud met programma’s zoals Dropbox en Google Drive en met programma’s zoals Gmail en Skype. Een ander belangrijk aspect is dat een VA met de uitvoering van alledaagse taken niet fulltime bezig is. Want dat ben jij ook niet. 

Service-pakketten
Je kunt een VA dus inhuren voor een servicepakket met een aantal uren per maand/week, afhankelijk van de hoeveelheid taken die je wilt uitbesteden. Daarover maken we van te voren afspraken zodat iedereen weet wat er verwacht wordt. Doordat je met een pakket werkt heb je nooit onverwachte bedragen. En de VA kan met je meegroeien. Als er meer werk komt, stap je over op een groter pakket. Zo kan ik als VA constructief bijdragen aan jouw bedrijf.

Is het duur?
Je hebt geen overhead kosten. Je hoeft geen apparatuur en kantoorinrichting aan te schaffen en geen ruimte in een kantoor beschikbaar te stellen. En jouw VA zorgt zelf voor scholing en training. Geen hoge salariskosten want je betaalt geen sociale lasten (ziektekosten, loonbelasting, vakantiegeld etc). De VA regelt dit allemaal zelf.

En als je dan het uurtarief van een VA vergelijkt met het uurtarief wat jij zelf verdient, dan wordt meteen duidelijk dat een VA geen geld kost, maar geld oplevert.

Hoe werkt het?
We bepalen samen wat je nodig hebt en welke taken je uit handen wilt geven

  • Hoeveel uren er nodig zijn voor een klus
  • Welk uren-pakket met welk tarief daar het beste bij past.
  • Hoe vaak en hoe er (virtueel) overleg is. Bijvoorbeeld face-to-face of via skype

Wat krijg je?

  • Een specialist op het gebied van on-line marketing en communicatie
  • Ondersteuning op organisatorisch vlak
  • Een sparring partner
  • Een flexibele medewerker die inzetbaar is als jij dat wenst.
  • Een professional met een groot netwerk van ZZP-ers en freelancers met vaardigheden die desgewenst ook voor jouw onderneming kunnen worden ingezet.
  • Iemand die ervoor zorgt dat jij meer kan doen in minder tijd.
  • Betere resultaten en je bedrijf kan groeien

Bekijk de pakketten en de prijzen.

Neem gerust contact op voor meer informatie